Известие

Collapse
No announcement yet.

съвместимост турбо с променлива за кола с турбо с непроменлива геометрия

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • съвместимост турбо с променлива за кола с турбо с непроменлива геометрия

    интересно ми е дали е възможно да се замени турбо от колата от подписа с турбо с променлива геометрия, сега е 105, да се ползва по голямото турбо от 115кс мотор, търсих инфо, но не открих нищо, знаещите да се изкажат, мерси за което предварително!
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

  • #2
    Не е проблем, стига да намериш какво да го управлява

    Comment


    • #3
      какво имаш впредвид
      sigpic
      Gulfstream G650 with Italian design...

      Comment


      • #4
        Турбината с променливата геометрия се управлява също вакумно, но не директно от вакуума на всмукателният колектор, а след като е корегиран от ECU-to. С две думи, ЕЦУ-то решава кога и колко да надува турбината. За тази цел трябва да има и MAP сензор (за налягане) във всмукателният колектор(или ако има интеркулер) за обратна връзка към ECU-to. Предполагам при теб турбината е с уестгейт и ЕЦУ-то няма нищо общо с нея, но само предполагам , нека някой от колегите с дизелови алфи кажат. Признавам си , дизелова не съм "заглеждал"

        Comment


        • #5
          Разликата между 105/115 коня е основно в управлението им. Не знам дали самото турбо с геометрията е 'по-голямо'.
          Но знам за едно тди във Варна, на което му е била присадена турбина с променлива геометрия и доколкото знам, да се 'научи' компютърът да я управлява е било нелека задача.
          Та не е като да е невъзможно да се замени турбината, но не е plug & play операцията.
          _______
          146 JTD - ex
          Renault Megane II 1.5 dci - ex

          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

          Comment

          Working...
          X